Halloween - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Froukje Smits - WaarBenJij.nu Halloween - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Froukje Smits - WaarBenJij.nu

Halloween

Door: Froukje

Blijf op de hoogte en volg Froukje

29 December 2015 | Verenigde Staten, Jacksonville

Lieve lezers,

Dan nu deel 2 van de maand oktober.

De 2 laatste weken, week 43 en 44 stonden volledig in het thema van halloween wat hier blijkbaar al een week voor de feestdag zelf begint. In week 43 kreeg ik mijn nieuwe telefoon heb toch de stap naar Iphone 5S gemaakt ipv android dit keer, ben ik naar grog uit geweest, ben ik naar een haunted corn maze geweest waarbij mensen je met kettingzagen verkleed als clowns achterna zitten in een maisveld, je je dood schrikt in the haunted house en je niet weet wat je moet denken in de hay ride waarbij je door een tractor met hooibalen op een veld met angstaanjagende mensen wordt rond gereden. Verder ben ik nog naar 2 halloween feestjes geweest waarvan 1 verkleed als pilote en de ander was niet verkleed. Ook ben ik naar het Florida natural history museum geweest en de butterfly garden.

Week 44 was nog veel meer met halloween. Ik ben naar een frat halloween party geweest met gratis drank op maandag als pilote, op dinsdag naar haunted hume geweest waarbij ze hume hall (van honors studenten) hadden omgevouwd tot een 6 verdiepingen spookhuis met de ene verdieping angstaanjagender dan de andere. Donderdag ben ik als dark angel naar twee halloween huisfeestjes geweest en nog uit geweest in de bars. Vrijdag geen feestjes voor mij want ik ging naar het Kennedy space center bij Cape Canaveral om een rocket launch mee te maken om er vervolgens ter plekke achter te komen dat ze de launch hebben gecanceld. Dat was zwaar balen maar gelukkig was er genoeg leuks te zien en te doen bij het space center zelf. Ik weet nu alles over astronauten en heb zelfs een lanceer simulatie mogen meemaken! Zaterdag met de echte halloween hebben we iets heel anders gedaan, er was een grote footballgame in Jacksonville van de gators en toen zijn we er met een school partybus naar toe gegaan om de hele dag in jacksonville te kunnen tailgaten en uit te gaan. De wedstrijd werd live op groot scherm in de barstreet afgespeeld en na de gewonnen wedstrijd ben ik in tegenstelling tot de rest in jacksonville gebleven met een vriend en nog bij verschillende bars uit geweest. Zondag heb ik vooral rustig aan gedaan en de tradionele pumpkin carving gedaan waarbij je van een pompoen een gezicht maakt met een lichtje erin erg leuk om te doen en ook om de pitjes te eten als ze extra lekker door mijn Amerikaanse huisgenoot zijn klaargemaakt!

Ik kan na deze traditionele Amerikaanse horrormaand met gerust hart zeggen dat ik niet meer bang ben voor spookhuizen of wat dan ook. Kom maar op!

Bedankt voor het lezen,
See you later alliGator!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Froukje

Actief sinds 27 Aug. 2015
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 8038

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 17 Januari 2016

University of Florida

Landen bezocht: